Voorzitter van BEPOLUX Jean Charles Wibo

J.C. Wibo is een Belgisch industrieel investeerder met internationale ervaring.

Al meer dan 10 jaar loodst J.C. Wibo productie-en distributiebedrijven naar de top van hun domein. Ondernemen is opportuniteiten detecteren en investeren in kansen. J.C. Wibo signaleert kansen voor zakelijk succes, biedt professionals tastbare mogelijkheden om zichzelf te ontwikkelen en creëert samen met hen kansen voor een duurzame groei.

J.C. Wibo is omringd met experts met diverse skills.

“Wij geloven in de ervaring en know how van de mensen achter een bedrijf of project. Het vertrouwen in het bestaande management is het resultaat van een overtuigend respect voor menselijke waarden, eigenheid en onafhankelijkheid.”

J.C. Wibo ondersteunt business professionals en biedt hen de ruimte en middelen om zichzelf en hun bedrijf te ontwikkelen.

J.C. Wibo is bestuurder van de Stichting F.S. Chopin. Hij adviseert de Stichting Chopin en ondersteunt jonge Poolse en Belgische talenten in het kader van culturele uitwisselingen tussen Polen en België.

De raad van bestuur van de Stichting Fondation Stiftung Chopin is verheugd de benoeming aan te kondigen van zijn bestuurder, de heer Jean-Charles Wibo, Voorzitter van Bepolux tot Honorair Consul van Vlaanderen op 2 februari 2024.

Link website : http://www.jcwibo.com

Comments are closed.